ЗВІТ ДИРЕКТОРА Шиловецької ЗОШ

Шановна учителі – колеги. Сьогодні я буду вести розмову про нас – учнів, учителів, батьків і ,звичайно, про директора. Усі ми разом є будівничі, бо будуємо школу, школу мудру, де все доречно й зрозуміло. У цій школі за партами сидять лікарі, актори, інженери, художники, письменники. Майбутні. А нині це маленькі люди, яких ми маємо навчати й ростити. Вони не схожі на нас. Вони дивляться інші фільми, слухають іншу музику , мають інших кумирів . Між нами відстань часу , але ми маємо їх зрозуміти, бо будуємо саме для них. Я переконаний , що сьогодні оцінити школу неможливо жодними балами чи тестами. Ефективність її діяльності вимірюється радістю спілкування учня з педагогом, бажанням дитини залишитись у школі після закінчення уроків, наповненістю шкільних коридорів у дні зустрічей випускників, настроєм, з яким учитель виходить з уроку або педагогічної ради. А ще тим, чи приводять батьки своїх дітей у свою школу і чи пам’ятають пенсіонерів у шкільному колективі.

Основними документами, якими керувалася Шиловецька ЗОШ протягом 2018/2019н.р. були Конституція України, Закони «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», , Державна програма «Вчитель», Національна доктрина розвитку освіти, Концепція національного виховання, Концепція загальної середньої освіти, Концепція громадянського виховання, Концепція екологічної освіти України, Конвенція про права дитини, Державний стандарт базової і повної середньої освіти, Державний стандарт початкової загальної освіти, Державна Програма розвитку української мови та інших національних мов, Комплексна програма профілактики і запобігання поширення алкоголізму, наркоманії, токсикоманії та СНІДу серед населення, Національна програма патріотичного виховання, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства, Програма правової освіти населення, Програма розвитку гуманітарної сфери, Програма розвитку і функціонування української мови, «Положення про середній загальноосвітній навчальний заклад», Статут школи.

Головне завдання школи на сьогоднішній день полягає у вихованні високорозвиненої творчої особистості, яка б поєднувала в собі найкращі моральні якості.

Враховуючи вимоги сьогодення, педагогічна діяльність Шиловецької ЗОШ  спрямована на формування основних компетентностей, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття потенційних можливостей і здібностей учнів.

Уся діяльність школи за попередній навчальний рік спрямована на реалізацію таких питань:

  1. Робота з кадрами.

Тільки творчий , згуртований, об’єднаний спільною метою колектив може сподіватися на майбутнє. На сьогоднішній день колектив складається з 34 основних педагогів: з 7 — «вчителів –методистів»- , 10- «старших учителів» , 20 — вищої категорія , 4- першої категорії , 2- другої категорії , 8- спеціалістів. Серед педагогів школи  91,2 % мають вищу педагогічну освіту. Аналіз вікового складу педагогів засвідчує , що 14,8 % учителів — це педагоги віком до 30 років, 29,4 % — це педагоги до 40 років, 23,5 % — це учителі віком до 55 років,  педагоги пенсійного віку – 11,8%.  Аналіз щодо стажу роботи учителів показує, що найбільше педагогів ( 41,2%) зі стажем більше 26 років , 8,8% — до 25 років стажу, 23,5 % до 20 років, 11,8 % — до 10 років, 14,7 % — до 3 років. Ці аналітичні дані дають змогу зробити висновок , що більшість педагогів з життєвим і професійним досвідом висококваліфіковані педагоги, майстри своєї справи. Колектив постійно поповнюється молодими спеціалістами, учителі намагаються піднімати свій професійний рівень. Школа забезпечена кадрами на 100%.  Педагогічний колектив школи складається на 59% із своїх випускників. Це, на мою думку, результат цілеспрямованої роботи адміністрації школи на перспективу. Адже найпотужніший механізм вирішення кадрових питань – підготовка кадрів для школи з випускників самої школи.

  1. Методична робота

Колектив школи четвертий рік працює над проблемою ««Удосконалення професійних компетентностей, інноваційної та методичної культури педагогічних кадрів в умовах модернізації освітнього простору».

Для реалізації завдань школи було проведено засідання педагогічної ради «Про підсумки роботи школи за 2018/2019 навчальний рік та завдання на 2018/2019н.р.», «Про затвердження плану роботи школи», « Про стуктуру 2018/2019 навчального року», «Про освітню програму школи на 2018/2019 н.р.», « Про поділ класів на групи при вивченні окремих предметів», «Психологічний супровід освітнього процесу  в НУШ», « Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів школи І-го ступеня з української мови», «Обдаровані учні: підходи до навчання та виховання», «Про курсову перепідготовку вчителів школи», «Про систему роботи педколективу по підготовці учнів 11-го класу до проходження ЗНО-2019», «Про стан викладання та рівень навчальних досягнень з образотворчого мистецтва та трудового навчання в школі І ступеня», «Про організацію роботи з кадровим резервом», «Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів 1, 3, 10, 11, 5-х класів з англійської мови», «Про стан викладання та рівень навчальних досягнень з української мови у 5, 8, 10, 11-х класах», «Аналіз роботи школи за І-й семестр 2018/2019 н.р.», «    «Про стан виховної роботи в школі І-го ступеня», «Використання навчальних комп’ютерних програм у навчанні учнів як один із засобів підвищення ефективності уроку», «Стан роботи факультативів, гуртків, як один із напрямків організації інтелектуально-пізнавальної діяльності», «Про підготовку та допуск до державної підсумкової атестації учнів 4-го, 9-го та 11-го класів», «Про результати проходження навчально-виробничої практики учнями школи», «Про перевід до наступних класів учнів школи», «Підсумки роботи школи за ІІ семестр», «Про діяльність психологічної служби в 2018/2019 н.р.», «Про випуск учнів 9-го класу»зі школи», «Про робочі навчальні плани на 2019/2020 н.р.», «Про випуск учнів 11-го класу» зі школи», «Про стан оформлення та видачі документів про освіту», «Про виконання освітніх програм у 2018/2019 н.р.».

8 учителів, з тих, які мають педагогічне звання, беруть участь у районній методичній роботі, є керівниками творчих груп, методичних об’єднань.

Методичною радою школи розглянуто питання: «Аналіз методичної роботи за 2018/2019 н.р. Структура та напрямки методичної роботи у новому році. Розподіл обов’язків між членами ради», «Обговорення та затвердження плану роботи ШМО на 2018/2019 н.р.», «Про роботу становлення вчителя, погодження планів роботи»,»Обговорення рекомендацій серпневих конференцій щодо реалізації концептуальних засад Нової української школи», «Аналіз роботи педагогічних працівників з питань проведення І етапу предметних олімпіад та підготовка до участі у ІІ-му етапі», Діяльність шкільного методичного об’єднання початкових класів», «Аналіз роботи вчителів, що атестуються», «Визначення цілей, завдань, пріоритетів, напрямів роботи з обдарованими та талановитими учнями в школі»,  «Про сучасні педагогічні технології як основу освітнього процесу», «Про виконання плану курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників за 2018 рік», «Організація взаємовідвідування уроків. Аналіз особливостей сучасного уроку», «Про діяльність педагогів, які атестуються, на підставі вивчення системи і досвіду їх роботи», «Компетентісно-орієнтоване навчання – запорука якості знань», «Профорієнтаційна робота в школі», «Стан навчально-виховного процесу в школі», «Сучасні педагогічні технології, ІКТ в освітньому процесі», «Про стан  самостійної діяльності та методичної активності педагогічних  працівників», «Робота педагога з питань підготовки учнів до ЗНО, ДПА», «Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури», «Діяльність роботи шкільних МО, щодо вдосконалення педагогічної майстерності та фахового рівня педагогів», «Аналіз роботи колективу з питань впровадження Державних стандартів навчання», «Підбиття підсумків атестації та курсової підготовки педагогічних працівників за рік», «Виконання навчальних програм учителями школи», «Вироблення пропозицій щодо складання річного плану роботи школи та планування методичної роботи на наступний навчальний рік» .

Відповідно до Законів України « Про освіту», «Про загальну середню освіту» та з метою чіткої організації роботи з молодими, малодосвідченими вчителями, спрямованої на підвищення рівня їхньої психолого-педагогічної, загальнокультурної, фахової й методичної підготовки та для якісного вивчення передового передового досвіду  у 2018/2019 навчальному році було продовжено роботу  «Школи становлення вчителя» (керівник Шикірінська С.Б.) при якій працюють підрозділи: «Робота з молодими вчителями» (керівник Тулюлюк О. В.), «Робота з малодосвідченими вчителями», (керівник Карвацький І. С.), «Передовий педагогічний досвід»,(керівник Тулюлюк С. О.), «Робота групи по вирішенню ситуативних та педагогічних проблем,що виникають у вчителів школи»(керівник Мельничук О. О.)

У школі  також працюють 5 методичних об´єднань : «Слово і час», Ми і суспільство»,  «Інтеграл»,  «Гарт», «Дитинство».  Кожне із них має свої методичні проблеми, над якими працюють.

Переважна більшість педагогів працювала творчо. З метою підвищення професійної компетентності вчителів у межах планування методичної роботи, а також для розвитку пізнавальної й  творчої активності учнів в школі протягом навчального року згідно з річним планом роботи школи проведені предметні тижні. Найактивнішими відзначилися вчителі — члени методичних об´єднань «Гарт» та «Інтеграл» та «Слово і час».

На високому методичному рівні працює у школі психологічна служба: Антонюк М. М. – практичний психолог, Галичанська Інга Борисівна -соціальний педагог. Робота служби в школі побудована на тісній співпраці вчителя, учня і його родини. Системний підхід у роботі з батьками містить такі напрями роботи: психологічна просвіта, діагностика, консультація, корекція.

Протягом навчального року особлива увага адміністрації школи приділялась росту педагогічної майстерності вчителів через самоосвітню діяльність, курсову перепідготовку та атестацію педагогічних працівників.

Курсову перепідготовку за 2018/2019 навчальний рік здійснили 9 вчителів при Чернівецькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти , де підтвердили свої знання на високому методичному фаховому рівні:  Паращук Г.В. – як вчитель української мови, Мельничук О.О. – як вчитель початкової школи, Антонюк М.М. — вчитель зарубіжної літератури, Катеринчук В.М. – як вчитель трудового навчання, Антонюк Н.В. — як вчитель іноземної мови, Олійник А.М. — як вчитель математики, Тулюлюк С.О. – як вчитель математики та інформатики, Тулюлюк О.В. – як вчитель музичного мистецтва, Гончар Б.І.- як вчитель інформатики. Складено перспективний план-графік проходження курсів підвищення кваліфікацій на 2020 рік. Кузик І. Ю. та Гончар О. С.  пройшли підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, які впроваджуватимуть Державний стандарт початкової освіти в новій українській школі.

Стимулом для підвищення професійної майстерності педагогічних кадрів стала атестація педагогічних працівників — пройшли чергову атестацію 7 учителів. Всього за результатами атестації підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» — 5-м вчителям,  присвоєно кваліфікаційну категорію   «спеціаліст І категорії» — 1-му, підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст » —  1-му.

Я переконаний, що саме на педагогів покладено високу місію – становлення особистості, інтелектуальне та духовне зростання української нації. Учитель – це доля. Вони самі розвиваються, експериментують, творять заради майбутнього наших дітей.

  1. Результативність навчального процесу.

На початок 2018/2019 навчального року навчалося 272 учнів. Укомплектовано 13 класів, із середньою наповненістю 21 учень. На сьогоднішній день у мікрорайоні школи  289 дітей віком від 6 до 18 років. З них отримали повну середню освіту 18 учнів. Навчались 288 дітей, у Шиловецькій ЗОШ  – 215 дітей, в інших школах – 27, у вузах І – ІV рівня акредитації – 43 дитині, за межами України – 3 дітей. Не підлягає навчанню – 1 дитина. Охоплено навчанням дітей 100%, лише 1 дитина не сіла за парту 1 вересня 2018 року, оскільки є підтверджуючі документи про те, що вона не підлягає навчанню. За цей навчальний рік вибуло із закладу 10 учнів. Основна мета їхнього переходу: зміна місця проживання батьків .

Рівень навчальних досягнень учнів: високий і достатній рівень мають учні 1- 4 кл – 74 учні – 27,3 %. Серед 5- 9 класів – 47 учнів – 17,3 %, 10 -11 класів – 9 учнів – 3,3 %. Загальна кількість учнів становить – 130, а це 48 %. Зазначу, що нагороджено Похвальними листами за високі досягнення – 42 учні школи.

Хочу представити вашій увазі рейтинг класів ( високий + достатній рівень):

Рейтинг серед 1-4 класів

1 місце — 2-А ( Коверега Ю.М.) – 77,8%

2 місце — 1-й (Мельничук Г.М.) – 76,9%

3 місце – 3-й  (Стрільчук Л.М.) – 65%

Рейтинг 5- 11 класів

І – 5- А ( Антонюк М.М. )– 64,7%

ІІ- 6- й ( Тулюлюк О.В.) – 52,6%

ІІІ- 7- й ( Тулюлюк С.О.) – 40,9%

Поряд з цим є проблеми: У середній та старшій школі зменшилась кількість учнів високого, достатнього рівнів на 2,3 %. Натомість збільшилась кількість школярів, які мають середній рівень знань на 0,75 %. У 1- 11 класах кількість дітей, які мають початковий рівень – 21 учень – 7,8 % Причина – це недостатня індивідуальна робота з учнями « групи ризику» , з учнями, які мають початковий рівень знань.

  1. Робота з обдарованими учнями.

Я переконаний, що саме педагоги школи повинні допомогти дітям знайти себе в житті. Адже неталановитих дітей не буває, кожен має свою родзинку. Тому більшість учителів керуються такими заповідями: поважай особистість дитини, відчуй радість від спілкування з нею, не образь дитину, дозволь учню досліджувати, винаходити, створювати. Протягом року покращилась робота з обдарованими учнями. Про це свідчать результати ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад завоювавши 16 призових місць .

Прийняли участь у Всеукраїнських, Міжнародних, районних та обласних конкурсах.

  1. Виховна робота.

Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу  як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.

Виклики сучасного суспільства ставлять перед системою освіти завдання виховати громадянина-патріота нової формації . Основним документом щодо національно- патріотичного виховання підростаючого покоління є Стратегія національно- патріотичного виховання дітей та молоді, затверджена Указом Президента України від 13.10.2015 р. № 580/2015.

Наша школа стала для учнів осередком становлення громадянина — патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української  нації та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.

Вся виховна робота в школі протягом 2018/2019 навчального рокубула спрямована в руслі національно-патріотичного виховання учнів, тобто у молодого покоління виховувалось почуття патріотизму, формування особистості здійснювалось на засадах духовності, моральності, толерантності. Виконувались основні засади Концепції національної системи виховання дітей та молоді у національній системі освіти, положення програми Міністерства освіти та науки України «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 кл. загальноосвітніх навчальних  закладів  України»,  Концепція громадянського виховання, національна  Програма патріотичного виховання та інші. Значна увага приділялась  національно-патріотичному вихованні школярів.

У школі протягом жовтня-листопада 2018 року проведено цикл Уроків мужності для учнів 5-11 класів, лейтмотивом яких стала тема єдності народу України та цілісності її території, любов до України, самовідданість і патріотизм її захисників. На уроках були присутні учасники АТО.

Цікаво проходили дні українського козацтва у школі, а саме:

  • конкурс малюнків та конкурс читців віршів на патріотичну тематику
  • святковий концерт «Козацькому роду нема переводу» , «Україна мов калина»;
  • Круглий стіл «Революція гідності – причини та наслідки»

У школі продовжується активна волонтерська діяльність. Учнями були проведені благодійні акції:

  • «Зігрій солдата» ;
  • «Новорічний подарунок бійцю АТО» (відправлено продукти в зону АТО).

Формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави здійснювалося через проведення циклів заходів, а саме:

  • 21 листопада 2018р. проведено лінійку пам’яті до Дня Гідності та Свободи. Учні декламували вірші в пам’ять  про героїв Небесної Сотні та вшанували пам’ять загиблих хвилиною мовчання.  Учнями було переглянуто відео «Річниці Революції Гідності присвячується…»   та «Мамо, не плач…»;
  • 28 листопада  2018р. учні школи зібралися на виступ-реквієм «Тернистими стежками» пам’яті жертв Голодомору. Всі  доєдналися до загальнодержавної хвилини мовчання та акції « Запалимо Свічку пам’яті» на знак вшанування невинно загиблих наших предків страшною мученицькою смертю у 1932-1933 роках;
  • 22 лютого 2019р. лідерами учнівського самоврядування проведено флеш-моб присвячений пам’яті  героїв Небесної Сотні «100 небесних ангелів» .

Сьогодні важливо  знати кожному хоча бази правової абетки для захисту особистих  прав. З цією метою вчителем правознавства  для учнів школи було проведено :тематичну лінійку «Мої права», організовано випуск стінгазет на правову тематику, книжкову виставку про права людини, перегляд художніх та документальних фільмів на правову тематику, учні написали реферати на теми «Мої права та обов’язки», проведено Всеукраїнський урок «Права людини» з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини.

Також проведено:

— урочисті заходи призначені Дню пам’яті та примирення, Дню Перемоги над нацизмом у Європі (Хода пам’яті, виставка дитячих малюнків, виховні година «Пам’ятаємо! Перемагаємо!» та ін);

— заходи до пам’ятних дат (Річниця аварії на ЧАЕС (квітень 2019), День пам’яті жертв Голокосту, річниці депортації кримськотатарського народу та інше.

—   виховні заходи «Ми тебе не забудем Тарасе»(3 кл, Стрільчук Л.М., 7 кл. Тулюлюк С.О.), «Андріївські вечорниці»(10 кл, Шикірінська С.Б.), «Україною Мандрує Миколай» (6 кл. Тулюлюк О.В.), «Родина від батька до сина….» (4 клас, Мельничук О.О.), родинні свята  у 5-х(Антонюк М.М., Антонюк Н.В.), 8-му(Галичанська І.Б.), 9-му(Шикірінська С.Б.) класах,

Значну роль у вихованні громадянина-патріота відіграють класні керівники. Саме вони значною мірою допомагають дітям осмислити себе як громадянина України, частинку свого села, своєї родини, допомагають формувати патріотичні почуття. Плани роботи класних керівників складено згідно «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів». Належна увага приділяється в них формуванню ціннісного ставлення до суспільства і держави.

З метою формування ціннісного ставлення до людей, сім’ї та себе проведено:

— вітальну акцію до Дня людей похилого віку;(1.10.2018р.)

— заходи до Міжнародного дня толерантності;(16.11.2018р.)

— заходи до Дня Святого Миколая;

З метою формування ціннісного ставлення до природи проведено:

— акція «Ми – за чисту Україну»;

— акція «Нагодуй пташку взимку»;

— загальношкільна акція «Натисни на сміття»;

— акція «Посади дерево»

-виховний захід «Цінуймо землю» до Дня Землі

З метою формування ціннісного ставлення до мистецтва проведено:

— культпоходи учнів до  музично-драматичного театру ім..О.Кобилянської;

— Шевченківські дні в школі (березень 2019);

— виставка творчих робіт учнів 1-4 класів та малюнків учнів 5-11 класів;

— тематичні тижні, свята «Happy Halloweеn» та свято «День святого Валентина».

Поряд з позитивним проблемним залишається питання відвідування. Пропущено за 2018-2019 навчальний рік усього 1810 днів, із них через хворобу – 1799 дні,  без поважних причин – 11 днів.

  1. Взаємозв’язки з іншими закладами.

Багато дітей відвідують гуртки на базі нашої та інших позашкільних навчальних закладів: у  спортивних гуртках, спортивній  школі та  секціях     ( карате,   футбол  )  – 85 учнів, у хореографічних гуртках  – 28 учнів, у дитячій музичній школі – 16, шкільних гуртках – 45 учнів. Загальна кількість дітей, залучених до гурткової роботи – 174 дитини, що становить – 64 % від загальної кількості.

Це є достатній відсоток залучення дітей до позакласної діяльності. Протягом навчального року учасники гуртків неодноразово робили виставки власних робіт  на загальношкільних святах та виховних заходах.

  1. Соціально – психологічна підтримка.

Профілактична робота в школі організована через:

  • роботу батьківського всеобучу, під час якого прочитано багато лекцій класними керівниками батькам, проведено з батьками багато індивідуальних бесід;
  • паспортизацію та анкетування учнів з метою виявлення дітей, схильних до девіантної поведінки;
  • індивідуальні консультування, виклик на засідання опорного пункту за участю спеціалістів ССД;
  • відвідування дітей на дому, консультування батьків;
  • групові корекційні заняття практичним психологом та соціальним педагогом.

У школі ведеться активна робота щодо подолання злочинності серед неповнолітніх та організації профілактичної роботи. Протягом 2018/2019 навчального року згідно з річним планом роботи в школі відбулося чотири засідання Ради з профілактики правопорушень, на яких розглядалися питання:

  • Підсумок роботи ради за рік. Перспективне планування.
  • Звіти класних керівників про індивідуальну роботу щодо запобіганням правопорушенням.
  • Виконання правил поведінки для учнів.
  • Нормативно правове забезпечення захисту дитини від жорстокого поводження
  • Поради психолога з педагогічно занедбаними дітьми
  • Наступність у роботі дитячого садка та початкової школи
  • Про затвердження плану роботи РПП на 2018-2019 н. рік.

На внутрішньо-шкільному обліку в школі та у службі в справах неповнолітніх не стояла жодна дитина.

До служби у справах дітей не було направлено жодного  подання на притягнення батьків до адміністративної відповідальності за неналежне виконання батьківських обов’язків за ст. 59 Закону України «Про освіту» та ст. 184 Закону України «Про адміністративну відповідальність батьків». Протягом року були проведені обстеження житлово-побутових умов в 62 сім’ях ( малозабезпечені, багатодітні та інші) до числа яких увійшло 111 учнів, та 3 учнів, що відносяться до «групи ризику»  та  потребують особливої уваги.

З учнями школи було проведено заняття за темою «Знання конституційних прав та обов’язків дітей» за Конвенцією ООН; відеолекторій за темою «ВІЛ/СНІД. Шляхи передачі. Пропаганда здорового способу життя», заняття з медсестрою школи «Профілактика ранніх абортів та небажаної вагітності» .

  1. Шкільна бібліотека.

У школі функціонує шкільна бібліотека, яка нараховує: підручників – 5061, художньої літератури,брошур та журналів  23798. Невичерпним джерелом інформації для вчителів слугують періодичні видання, які ми передплачуємо, зокрема газета «Освіта Буковини»  та фахові журнали .

Бібліотекою разом з вчителем української мови і літератури Паращук Г.В. та 11 класом проведено зустріч із поетесою Хотинщини, нашою односельчанкою  – Євкодією Турецькою.

  1. Соціальний захист.

Протягом 2018/2019 н.р. не зареєстровано  випадків дитячого травматизму та  випадків невиробничого травматизму серед вчителів. Як бачимо, що ведеться достатня профілактична робота як  збатьками, так і класними керівниками,  з нашими дітьми  та працівниками школи.

Медичне обслуговування учнів школи здійснювалося медичною сестрою Волошин Т. В. Учні школи пройшли медичний огляд із лабораторними дослідженнями при Хотинській ЦРЛ згідно графіка. Щомісячно учні 1-11 класів проходили перевірку на педикульоз, про всі випадки повідомлялося в СЕС і проводилося лікування. Проводилося й профілактичне щеплення учнів. Аналіз захворюваності дітей за цей рік такий: ГРВ та інфекційні захворювання – 258 дитини 95,2 –%, шлункові захворювання — 5 – 1,8 %, порушення постави – 1 — 0,4 %. Даний аналіз засвідчує, що здорових повністю дітей надзвичайно мало. Оздоровлено влітку 2019 року — 128 учнів.

Безкоштовним харчуванням охоплено всю початкову школу – це 111 дітей, учні пільгової категорії – 34 учні. Обіди коштують 18 грн. Гарячими обідами охоплені всі учні школи.

Звернення громадян здійснювалось відповідно до Закону України «Про звернення громадян» За звітний період звернень від громадян, немає.

Щиро вдячний педагогічному колективу за щоденну наполегливу працю, творчість і винахідливість. Щиро вдячний всім працівникам школи за вклад кожного у виконання своїх обов’язків. Особливо хочу подякувати адміністрації, своїм заступникам за розуміння, підтримку, творчість, ініціативність, наполегливість. Наша спільна робота адміністрації, педагогів,учнів, батьків дала змогу нашій школі організувати навчально-вховний процес на належному рівні. І все це заради наших дітей, бо діти – то є оцінка нашого життя, його зміст і продовження. Ми повинні їм дати все найкраще, виховати їх добрими, розумними, і щасливими.

Шановні учасники зборів. На цьому я закінчую свій звіт.

Тож будьмо завжди разом – школа, сім’я, громадськість. Надіюся на співпрацю. Всім нам зичу, щоб наші діти зростали вільними, толерантними, конкурентоспроможними, компетентними, підготовленими до життєвих випробувань, всесторонньо розвинутими, але найголовніше гарними людьми, здатними допомагати, розуміти, підтримувати. Нехай всім щастить.