Володіння англійською мовою та іншими іноземними мовами є важливим інструментом для зростання конкурентоспроможності нашої держави та її європейської інтеграції. Одним із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей мов є створення літніх мовних таборів. Такі табори покликані спонукати школярів практично застосовувати знання з іноземних мов, отримані протягом навчального року.
Протягом двох тижнів з 3.06 по 16.06 30 учнів 4- 5 класів Шиловецької ЗОШ І-ІІІ ступенів мали чудову змогу насолодитись безтурботним літнім відпочинком та водночас весело проводити час з друзями, спробувавши себе у ролі справжнісіньких англомовних європейців. Мовний табір «Sunrise» складався з двох загонів, керівником яких було призначено Стрілець Л.О. та Антонюк Н.В Тематика мовного табору була «World around us».
Метою роботи мовного табору було розширення кругозору школярів, ознайомлення з загальними відомостями за темою проекту . Щодня проводилися заходи з узагальнення та систематизації знань учнів з теми (словниковий запас, граматичні конструкції, корисні у щоденному використанні). Заняття проводилися у формі ігор, круглих столів, інсценування поставлених завдань та ситуацій, підготовки та захисту проектів.
Основне завдання, яке поставили вчителі перед початком роботи табору: виховання культури спілкування, прагнення до спілкування англійською мовою, висловлення власних думок та поглядів англійською мовою, розвиток та розкриття творчих здібностей школярів, спонукання до саморозвитку та самовдосконалення. Вчителі обирали різні форми занять для забезпечення учнів знаннями з теми, які надалі будуть для них корисними в школі та у випадку спілкування поза межами у англомовному середовищі.
Учні перебували в мовному таборі з 09.00 до 12.00 години. Протягом 10 робочих днів мовного табору була проведена наступна робота:
1-й день (first day) День Дружби
Відбулося відкриття табору та об’єднання учнів в загони. Діти складали розповіді про своїх друзів і виготовляли листівки з розповідями і малюнками про свого друга.
2-й день (second day)
Цього дня мовні загони показували свої таланти у співанні англомовних пісень. Відбувся конкурс на кращого співака.
3-й день (third day) День Довкілля
Діти складали розповіді про природу. Відбувся конкурс малюнків.
4-й день (fourth day) День гри
Діти розповідали і малювали свої улюблені ігри потім діти грали перед цим розказавши правила своєї улюбленої гри.
5-й день (fifth day) День квітів
Діти вивчили назви квітів на англійській мові. Потім за допомогою гри закріпили знання які здобули про назви квітів. Діти розмальовували квіти які вони люблять. Малювали малюнки «Моя улюблена квітка» . В кінці діти створи міні-проект “Flower Book”.
6-й день (sixth day) День змагань
Відбулася гра вікторина на кращого знавця слів які вчили на попередніх уроках. Потім діти переглядали мультфільм.
7-й день (seventh day) День казки
Діти вирізували героїв казки Теремок. Робили з них маски і пробували інсценувати казку
8-й день (eighth day) День захисту тварин
З дітьми було повторено лексику тварини. Проведено вправи на закріплення лексики. Діти малювали своїх улюблених тварин. Діти грали гру покажи і відгадай тварину. Грали спорчений телефон про тварин
9-й день (ninth day) День сім’ї
Створювали родинне дерево. Розповідали про своїх членів родини, про традиції у своїй сім’ї.
10-й день (tenth day)
День прощання з табором. В кінці всі учасники табору були нагородженні сертифікатами.
Підводячи підсумки, можна сказати, що мета , заради якої було відкрито мовний табір, досягнуто. Школярі проводили дозвілля весело, розширювали світогляд, практикувалися у спілкуванні англійською мовою. Учні змогли реалізувати себе також в творчих завданнях. мали змогу проявили свої творчі здібності, навчалися коректно поводитися в різних ситуаціях та використовувати для цього граматичний та лексичний матеріал іноземної мови, отримали достатню практику усного мовлення.
Діти висловили бажання продовжувати практику мовних таборів щороку.