ХОТИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
НАКАЗ
16.03.2015 м.Хотин № 69
Про підсумки атестаційної експертизи
Шиловецької ЗОШ І – ІІІ ступенів
Шиловецької сільської ради
Відповідно до частини 3 статті 40 Закону України «Про загальну середню освіту», Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.07.2001 р. №553 (із змінами), орієнтованих критеріїв оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2013 р. №772 «Про затвердження орієнтованих критеріїв оцінювання діяльності дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів», на виконання наказу відділу освіти Хотинської районної державної адміністрації від 28.12.2011 р. №377 «Про затвердження перспективного Плану проведення державної атестації навчальних закладів району 2011-2023 роки» та наказу управління освіти, молоді та спорту Хотинської районної державної адміністрації від 12.12.2014 р. №208 «Про проведення атестаційної експертизи Шиловецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів» з 16.02 по 27.02.2015 року проведено атестаційну експертизу діяльності Шиловецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Шиловецької сільської ради.
Атестаційною комісією вивчалися:
— ресурси та умови, що створені для діяльності навчально-виховного комплексу;
— організація та результативність навчально-виховного процесу, забезпечення прав і законних інтересів його учасників;
— рівень управління навчальним закладом.
Атестаційна експертна комісія, яка здійснювала експертну оцінку усіх напрямків діяльності загальноосвітньої школи відповідно до робочої програми, проаналізувала самоаналіз дирекції, представлену документацію, матеріально-технічну базу, провела співбесіди з керівництвом та педагогічним колективом, вивчила рівень навчальних досягнень учнів за результатами річного оцінювання, контрольних випробувань з базових дисциплін у 4-х, 9-х, 11-х класах, результативність учнів у І, ІІ, ІІІ етапах Всеукраїнських предметних олімпіад, систему виховної роботи, забезпечення умов для фізичного розвитку школярів.
За наслідками перевірки встановлено, що адміністрація та педагогічний колектив школи забезпечують реалізацію державної політики в галузі освіти, виконання вимог чинного законодавства.
Річний план відповідає перспективному. Однак, через відсутність графи «Відмітка про виконання» неможливо установити кількості виконаних пунктів річного плану.
Кадрове забезпечення здійснено у відповідності з робочим навчальним планом. Склад педагогічних працівників є стабільним. Із 33 педагогічних працівників 31 має вищу освіту. Фахова освіта відповідає предметам, які викладаються ними. За освітньо-кваліфікаційним рівнем педагогічний колектив спроможний надавати освітні послуги відповідно до заявленого статусу навчального закладу.
Відсоток педагогічних працівників з вищою та першою кваліфікаційною категорією становить 61 відсотків. Кадровий склад педагогічного колективу визначається стабільністю. За останні 3 роки тільки 2 вчителів звільнилися, що становить 6,1 %, сумісників немає.
Санітарно-гігієнічний та технічний стан навчальних кабінетів, підсобних приміщень відповідають достатньому рівню.
Учасники навчально-виховного процесу дотримуються вимог охорони праці та правил життєдіяльності. Адміністрацією закладу приділяється належна увага питанням запобігання нещасних випадків із учнями, проводяться профілактичні заходи. Протягом 2011-2015 років у закладі не зафіксовано жодного нещасного випадку.
Учні обізнані зі статутними нормами закладу, своїми правами та обов’язками, виконують правила внутрішнього розпорядку. Здійснюється психологічний супровід навчально-виховного процесу.
За три останніх роки 41 учень стали переможцями ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, чотири призових місця – на ІІІ етапі.
Позашкільною освітою охоплено 61 % учнів, 82 відсотки дітей соціально незахищених категорій залучені позашкільною освітою.
Участь педагогічних працівників у конкурсах фахової майстерності за останніх три роки відповідає середньому рівню.
В школі є два комп’ютерних класи. Одним із пріоритетних напрямків діяльності педагогічного колективу є впровадження ІКТ. 100% вчителів володіють навичками роботи на комп’ютері, 82% — використовують ІКТ для здійснення навчально-виховного процесу..
Накази з основної діяльності ведуться в електронній формі. Книга обліку реєстрації наказів прошита і пронумерована та скріплена печаткою.
Книга наказів з адміністративно-господарських питань відповідає інструкції з ведення діловодства.
Ведеться книга протоколів педрад. Тематика засідань педради спланована на 2014-2015 навчальний рік. Є доповіді і інформації. Проте, не вказуються виконавці та терміни виконання рішень.
Адміністрацією навчального закладу здійснюється дворічний контроль подальшого навчання і працевлаштування випускників 9 та 11 класів.
Поглиблено вивчається математика, біологія, хімія та українська мова.
Варіативна складова робочого навчального плану виділена на підсилення вивчення предметів: математики, інформатики, креслення, української мови; на проведення курсів: християнської етики, українознавства, комп’ютерної справи.
За результатами контрольних замірів у початковій ланці середній бал – 6,8, у 5-11 класах – 6,6. Загальний середній бал – 6,7.
Розбіжність між рівнем навчальних досягнень учнів за результатами контрольних замірів, проведених експертною комісією та рівнем навчальних досягнень учнів, що визначених у закладі, відповідає достатньому рівню.
На достатньому рівні організовано питання харчування учнів.
Адміністрацією та педагогами закладу на достатньому рівні організовано роботу з обдарованими та здібними учнями. Однак, жоден учень не навчається у Буковинській Малій Академії наук.
На підставі вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1. Вийти із пропозицією до Регіональної експертної ради про визнання Шиловецької загальноосвітньої школи за рівнем освітньої діяльності атестованим на достатньому рівні.
2. Методисту методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації (Пислар О. В.):
2.1. Узагальнити матеріали перевірки та впорядкувати пакет документів атестаційної експертизи.
До 14.03.2015 року
2.2. Надати конкретну допомогу адміністрації закладу в розробці заходів щодо виконання рекомендацій атестаційної комісії.
До 25.03.2015 року
3.1. Адміністрації закладу:
3.1. Підсумки атестаційної експертизи, висновки та пропозиції експертної комісії взяти до неухильного виконання.
3.2. До 25.03.2015 року розробити заходи щодо усунення недоліків, обговорити їх на засіданні педагогічної ради.
3.3. Щорічно до 1 жовтня поповнювати банк даних про випускників навчально-виховних закладів, які навчаються у педагогічних вузах.
3.4. До 01.05.2015 року розробити перспективний план забезпечення педагогічними кадрами до 2020 року.
3.5. До 01.09.2015 року спланувати роботу із здібними та обдарованими дітьми, залучаючи їх до участі в різноманітних конкурсах, змаганнях, турнірах.
3.6. Постійно дотримуватись вимог Типової інструкції з діловодства, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 28.08.2013 року №1239 у веденні та оформлені ділової документації.
3.7. У 2015/2016 навчальному році вивчити стан діяльності психологічної служби, результати узагальнити виробничим наказом або заслухати на педагогічній раді.
3.8. Щорічно видавати наказ «Про стан виховної роботи у навчальному закладі».
3.9. У серпні 2015 року заслухати на педагогічній раді питання стану та результативності внутрішкільної методичної роботи.
3.10. До 01.09.2014 року провести ремонт каналізаційної мережі шкільної їдальні замінивши існуючі труби на пластикові.
3.11. До 01.06.2015 року розглянути на педагогічній раді стан виконання шкільної програми «Творча обдарованість».
3.12. До 15.08.2015 року забезпечити створення умов для учнів 1 класу відповідно до Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання
загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, нормативно-правових та інструктивно-методичних документів.
3.13. Обладнати сучасні кабінети з:
— світової літератури – 2017 р.;
— історії – 2018 р.
3.14. До 2020 року забезпечити комп’ютерною технікою кабінети психолога, педагога-організатора.
3.15. До 2020 року обладнати ігрову кімнату для учнів 1 класу.
3.16. До 2021 року виділити приміщення та обладнати спортивний зал для дітей молодшого шкільного віку.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Заступник начальника управління –
начальник відділу освіти управління
освіти, молоді та спорту районної Н.Д.Кирнац
державної адміністрації
АРКУШ ПОГОДЖЕННЯ
до наказу управління освіти, молоді та спорту
Хотинської районної державної адміністрації
від _______________ №______
«Про підсумки атестаційної експертизи Шиловецької ЗОШ І – ІІІ ступенів Шиловецької сільської ради»
Виконавець :
Методист методичного кабінету
управління освіти, молоді та спорту
районної державної адміністрації __________О.В.Пислар
Погоджено :
Юрист управління освіти, молоді
та спорту районної державної
адміністрації __________ М.В.Серафінчук
РОЗРАХУНОК РОЗСИЛКИ
до наказу управління освіти, молоді та спорту
Хотинської районної державної адміністрації
від _______________ №______
«Про підсумки атестаційної експертизи Шиловецької ЗОШ І – ІІІ ступенів Шиловецької сільської ради»
1. Секретарю управління освіти,
молоді та спорту районної
державної адміністрації — 1 прим.
2. Методисту методичного кабінету
управління освіти, молоді та спорту
районної державної адміністрації — 1 прим.
3. Шиловецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів — 3 прим.
Всього : 5 прим.
Заступник начальника управління —
начальник відділу освіти, молоді та спорту
районної державної адміністрації Н.Д.Кирнац