Самозвіт 2021-2022

Самозвіт

директора ОЗО «Шиловецький ЗЗСО І – ІІІ ступенів»

за 2021/2022 навчальний рік

Шановна учителі – колеги. Сьогодні я буду вести розмову про нас – учнів, учителів, батьків і ,звичайно, про директора. Наша країна переживає зараз дуже складні часи. В умовах введення в Україні воєнного стану, викликаного збройною агресією росії, освітяни — на своєму вчительському трудовому фронті. Працюють сумлінно, відповідально ставляться до виконання посадових обов’язків і вже цим наближають перемогу.

У своїй роботі протягом звідного періоду я керувався статутом школи, правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього закладу загальної середньої освіти.

Усі ми разом є будівничі, бо будуємо школу, школу мудру, де все доречно й зрозуміло. У цій школі за партами сидять лікарі, актори, інженери, художники, письменники. Майбутні. А нині це маленькі люди, яких ми маємо навчати й ростити. Вони не схожі на нас. Вони дивляться інші фільми, слухають іншу музику, мають інших кумирів . Між нами відстань часу, але ми маємо їх зрозуміти, бо будуємо саме для них. Я переконаний, що сьогодні оцінити школу неможливо жодними балами чи тестами. Ефективність її діяльності вимірюється радістю спілкування учня з педагогом, бажанням дитини залишитись у школі після закінчення уроків, наповненістю шкільних коридорів у дні зустрічей випускників, настроєм, з яким учитель виходить з уроку або педагогічної ради. А ще тим, чи приводять батьки своїх дітей у свою школу і чи пам’ятають пенсіонерів у шкільному колективі.

Основними документами, якими керувалася адміністрація Шиловецького ЗЗСО І – ІІІ ступенів протягом 2020/2021н.р. були Конституція України, Закони «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Державна програма «Вчитель», Національна доктрина розвитку освіти, Концепція національного виховання, Концепція загальної середньої освіти, Концепція громадянського виховання, Концепція екологічної освіти України, Конвенція про права дитини, Державний стандарт базової і повної середньої освіти, Державний стандарт початкової загальної освіти, Державна Програма розвитку української мови та інших національних мов, Комплексна програма профілактики і запобігання поширення алкоголізму, наркоманії, токсикоманії та СНІДу серед населення, Національна програма патріотичного виховання, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства, Програма правової освіти населення, Програма розвитку гуманітарної сфери, Програма розвитку і функціонування української мови, «Положення про середній загальноосвітній навчальний заклад», Статут школи.

Головне завдання школи на сьогоднішній день полягає у вихованні високорозвиненої творчої особистості, яка б поєднувала в собі найкращі моральні якості.

Враховуючи вимоги сьогодення, педагогічна діяльність Шиловецького ЗЗСО  спрямована на формування основних компетентностей, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття потенційних можливостей і здібностей учнів.

Уся діяльність школи за попередній навчальний рік спрямована на реалізацію таких питань:

  1.  Робота з кадрами.

Тільки творчий , згуртований, об’єднаний спільною метою колектив може сподіватися на майбутнє. На сьогоднішній день колектив складається з 44 основних педагогів:  7 — «вчителів –методистів» — , 12 — «старших учителів» , 28 — вищої категорія , 5 — першої категорії , 1- другої категорії , 10 — спеціалістів. Серед педагогів школи  82% мають вищу педагогічну освіту. Аналіз вікового складу педагогів засвідчує , що 4,2 % учителів — це педагоги віком до 30 років, 33,3 % — це педагоги до 40 років, 48 % — це учителі віком до 60 років,  педагоги пенсійного віку – 14,5 %.  Аналіз щодо стажу роботи учителів показує, що найбільше педагогів ( 59 %) зі стажем більше 20 років , 27,3% — до 20 років стажу, 11,4 % до 10 років, 2,3 % — до 3 років. Ці аналітичні дані дають змогу зробити висновок , що більшість педагогів з життєвим і професійним досвідом висококваліфіковані педагоги, майстри своєї справи. Колектив постійно поповнюється молодими спеціалістами, учителі намагаються піднімати свій професійний рівень. Школа забезпечена кадрами на 100%.  Педагогічний колектив школи складається на 60% із своїх випускників. Це, на мою думку, результат цілеспрямованої роботи адміністрації школи на перспективу. Адже найпотужніший механізм вирішення кад33,3вих питань – підготовка кадрів для школи з випускників самої школи.

  •  Методична робота

У 2021/2022 навчальному  році педагогічний колектив школи працював над єдиною методичною проблемою: «Формування ключових компетентностей учнів на основі використання інноваційних форм роботи», для її реалізації тривав активний пошук нових форм і функціональних структур із підготовки вчителя в загальнометодичному, психолого-педагогічному та науково-теоретичному аспектах.

    На початку навчального року було поновлено методичну раду школи у складі:

  • Рябой Лариса Олександрівна – голова методичної ради ( заступник директора з навчально-виховної роботи);
  • Стрільчук Людмила Мінівна – секретар ( вчитель-методист, вчитель початкових класів).
  • Члени методичної ради:
  • Олійник Антоніна Миколаївна – вчитель математики, керівник шкільного методичного об´єднання вчителів природничо-математичного циклу «Інтеграл»;
  • Паращук Галина Володимирівна — старший вчитель, вчитель української мови та літератури, керівник шкільного методичного об´єднання вчителів гуманітарного циклу «Слово і час»;
  • Мельничук Галина Миколаївна – вчитель початкових  класів, керівник шкільного методичного об´єднання вчителів початкових  «Дитинство»
  • Галичанська Інга Борисівна – спеціаліст, соціальний педагог, голова профкому;
  • Танасьєва Віта Василівна – заступник директора з виховної роботи, керівник шкільного методичного об´єднання класних керівників;
  • Маслій Петро Михайлович – старший вчитель, вчитель фізичного виховання, керівник шкільного методичного об´єднання вчителів художньо-естетичного циклу «Гарт»;
  • Шикірінська Світлана Борисівна – вчитель-методист, вчитель математики – керівник школи становлення вчителя;
  • Стрільчук  Яна  Іванівна — завідуюча шкільної бібліотеки.

Були  проведені  п´ять   засідань згідно плану методичної ради .

Головними напрямами методичної роботи в цьому навчальному році були:

  1. Забезпечення професійною інформацією.
  2. Підтримка інноваційної діяльності вчителів.
  3. Розвиток творчих здібностей учнів.
  4. Підтримка в підготовці до атестації.
  5. Організація підвищення кваліфікації вчителів.
  6. Узагальнення і поширення досвіду на районному рівні.

Система внутрішкільної науково-методичної роботи у 2021/2022 навчальному році реалізовувалася через колективні та індивідуальні форми.

    В індивідуальній формі роботи домінували співбесіди з педагогами з питань організації науково-дослідницької роботи, моніторинг за результатами навчально-методичної діяльності педагогів, робота над створенням власних методик, алгоритмів для організації діяльності учнів, планування науково-методичної діяльності на 2021/2022 навчальний рік відповідно до програми реалізації науково-методичної проблеми.

          Планомірній роботі над науково-методичною проблемою школи підпорядковано масові форми науково-методичної роботи: засідання педагогічної ради, психолого-педагогічні консиліуми, науково-методичні семінари.

 Відповідно до Законів України « Про освіту», «Про загальну середню освіту» та з метою чіткої організації роботи з молодими, малодосвідченими вчителями, спрямованої на підвищення рівня їхньої психолого-педагогічної, загальнокультурної, фахової й методичної підготовки та для якісного вивчення передового передового досвіду  у 2021/2022 навчальному році було продовжено роботу «Школу становлення вчителя» (керівник         Шикірінська С.Б.), при якій працюють підрозділи: «Робота з молодими вчителями» (керівник Тулюлюк О.В.), «Робота з малодосвідченими вчителями»,(керівник Карвацький І.С.), «Передовий педагогічний досвід»,(керівник Тулюлюк С.О.), «Робота групи по вирішенню ситуативних та педагогічних проблем,що виникають у вчителів школи»(керівник Галичанська І.Б.)

      У школі працювало 5 методичних об´єднань : «Слово і час», Ми і суспільство»,  «Інтеграл»,  «Гарт», «Дитинство».  Кожне із них має свої методичні проблеми, над якими працюють.

     Проводились моніторингові  дослідження рівня навчальних досліджень учнів з різних предметів.  Досліджувалась участь учнів в різних конкурсах, олімпіадах; простежено результативність відповідно до рівня педагогічної майстерності вчителя.

      Творчо була спланована робота  кожного    методичного об´єднання.

      На високому методичному рівні працює у школі психологічна служба: Антонюк М. М. – практичний психолог, Галичанська Інга Борисівна -соціальний педагог. Робота служби в школі побудована на тісній співпраці вчителя, учня і його родини. Системний підхід у роботі з батьками містить такі напрями роботи: психологічна просвіта, діагностика, консультація, корекція.

Протягом навчального року особлива увага адміністрації школи приділялась росту педагогічної майстерності вчителів через самоосвітню діяльність, курсову перепідготовку та атестацію педагогічних працівників.

Курсову перепідготовку за 2021/2022 навчальний рік здійснили 44 вчителів при Чернівецькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти , де підтвердили свої знання на високому методичному фаховому рівні.

(дистанційна форма проведення).  Складено перспективний план-графік проходження курсів підвищення кваліфікацій на 2023 рік.

Стимулом для підвищення професійної майстерності педагогічних кадрів стала атестація педагогічних працівників — пройшли чергову атестацію 11 учителів. Всього за результатами атестації підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» — 6-м вчителям,  присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» — 3,  «спеціаліст І категорії» — 1-му, підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії – 1.

  • Результативність навчального процесу.

На початок 2021/2022 навчального року навчалося 347 учнів. Укомплектовано 19 класів, із середньою наповненістю 19 учнів.  З них отримали повну середню освіту 18 учнів. Охоплено навчанням дітей 100%. За цей навчальний рік вибуло із закладу 2  учні. Основна мета її переходу: зміна місця проживання батьків .

Рівень навчальних досягнень учнів: високий  рівень мають учні 1- 11 класів – 65 учнів, достатній-119 учнів,середній — 135 учні, початковий-28 учні.  Зазначу, що нагороджено Похвальними листами за високі досягнення –  63 учні школи.

Хочу представити вашій увазі рейтинг класів ( високий + достатній рівень):

Рейтинг серед 1-4 класів

І місце – 1-Б клас (Пелепець О.В.) – 79%

ІІ місце — 2-й (філія) (Агапієва Н.О.) – 77,7%

ІІІ місце – 2-й  (Стрільчук Л.М.) – 71,4%

Рейтинг 5 — 11 класів

І- місце 5- А ( Боднарюк Т.Г.) – 88,9%

ІІ – місце 5- Б ( Карвацький І.С. )– 76,4%

ІІІ- місце 8-А ( Антонюк М.М.) – 50%

Хочу зазначити, що у порівнянні з минулим  2020/2021навчальним роком успішність учнів покращилась. Збільшилась кількість учнів  високого, достатнього рівнів на 9,9 %, а кількість дітей, які мають початковий рівень – зменшилась з 17,7 % на  – 7,9 %. Індивідуальна робота з учнями « групи ризику» , з учнями, які мають початковий рівень знань все ж таки дала позитивні результати.

  • Робота з обдарованими учнями.

     Проводились моніторингові  дослідження рівня навчальних досліджень учнів з різних предметів.  Досліджувалась участь учнів в різних конкурсах, олімпіадах; простежено результативність відповідно до рівня педагогічної майстерності вчителя.

      Творчо була спланована робота  кожного    методичного об´єднання.

Результативність учнів у ІІ –му, ІІІ-му етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад:

  •  Жейлик Станіслав ( 10-Й клас) – І  місце у І  з трудового навчання (технології)   (вчитель Карвацький І.С.);
  • Волошин Станіслав ( 11 — й клас ) – ІІІ місце з трудового навчання (технології)   (вчитель Карвацький І.С.);
  • Костинчук Юрій ( 9-й клас) –ІІІ місце з трудового навчання(технології) (вчитель Карвацький І.С.);
  •  Боднарюк Артем (10 клас)-І місце з хімії – (вчитель Боднарюк Т.Г.)
  • Антонюк Анна ( 11-й клас) – ІІ  місце з української мови   (вчитель Кваснюк Л.С.),ІІІ місце з зарубіжної літератури (вчитель Антонюк М.М.);
  • Чорна Анастасія  ( 9-й клас) –ІІ місце з англійської мови(вчитель Стрілець Л.О.), ІІІ місце з української мови і літератури (вчитель Кваснюк Л.С.),ІІІ місце з зарубіжної літератури (вчитель Баланюк С.О);

– Глухой Анастасія –(10 клас)-ІІІ місце із зарубіжної літератури (вчитель Антонюк М.М.)

— Танасьєва Світлана (8-Б клас)-ІІІ місце з біології (вчитель Танасьєва В.В.);

  • Тулюлюк Віталіна (7-А клас)-ІІІ місце з математики (вчитель Олійник А.М.);

— Андронатій Альбіна (10 клас)-ІІІ місце з математики(вчитель Тулюлюк С.О.), ІІІ місце з української мови ( вчитель Паращук Г.М.)

— Чалмов Віктор (11 клас)-ІІІ місце з математики (вчитель Шикірінська С.Б.);

– Нігай Ангеліна (10 клас)-ІІІ місце з англійської мови (вчитель Стрілець В.В.);

-Добринюк Дарина (8-б клас)-ІІ місце з географії (вчитель Рябой Л.О.), ІІІ місце з інформаційної технології (вчитель Стрільчук С.В.), ІІІ місце з історії (вчитель Скрипник О.С.), ІІІ місце з фізики (вчитель Андрійчук С.О.)

     Переважна більшість педагогів працювала творчо. З метою підвищення професійної компетентності вчителів у межах планування методичної роботи, а також для розвитку пізнавальної й  творчої активності учнів в школі протягом навчального року проводилися предметні тижні.

          Найактивнішими відзначилися вчителі члени методичного об´єднання «Гарт» та «Інтеграл».

 У 2021/2022 навчальному році всі вчителі-предметники працювали за навчальними програмами (очно-дистанційна форма навчання). Кількісний та якісний стан виконання навчальних програм відмічено у моніторингових звітах. Результативність виконання навчальних програм визначається співставленням записів учителів в класних журналах із вимогами навчальних програм та у відповідності до календарного планування на 2021/2022 навчальний рік.

Переважна більшість педагогів працювала творчо. З метою підвищення професійної компетентності вчителів у межах планування методичної роботи, а також для розвитку пізнавальної й  творчої активності учнів в школі протягом навчального року згідно з річним планом роботи школи проведені предметні тижні. Найактивнішими відзначилися вчителі — члени методичних об´єднань «Гарт», «Інтеграл», »Дитинство» та «Слово і час».

  • Виховна робота.

Виховна  робота  в  ОЗО «Шиловецький ЗЗСО І – ІІІ ступенів» здійснювалася  відповідно  рекомендацій  МОН  України  щодо  організації  виховної  роботи,  основних  орієнтирів  виховання  учнів  1 – 11  класів  загальноосвітніх  закладів  України,  Концепції  національно-патріотичного  виховання  дітей  та  молоді,  плану  виховної  роботи  школи.  Педагогічний  колектив  створював  сприятливі  умови  поліпшення  рівня  виховного  процесу,  плідно  працює  над  виховною  проблемою «Виховання гармонійно розвиненої, високоосвіченої національно-свідомої людини, здатної до саморозвитку і самоудосконалення». Для  реалізації  проблемної  теми  було  розроблено  план  виховної  роботи, який  охоплює  всі  напрями  виховання,  включає  в  себе  календарні,  традиційні  шкільні   свята,  різноманітні  заходи   щодо  втілення  державних,  обласних  і  районних  програм  виховання  молоді.

    Урахувавши методичні рекомендації Міністерства освіти та науки України,  у школі проведений Тиждень безпеки дорожнього руху. Класними керівниками були проведені бесіди з правил дорожнього руху; батьківський лекторій «Навчання дітей правилам дорожнього руху»; конкурс малюнків«Дорожня азбука», бібліотечна виставка «Правила дорожнього руху. Обережно, діти на дорозі!», спортивні змагання «Правила дорожнього руху –гідні поваги»; оформлено куточок безпеки дорожнього руху.

      На  позакласних  заходах  класні  керівники  виховують  національну  самосвідомість,  патріотизм,  формують  фізичну  та  екологічну  культуру,  здоровий  спосіб  життя, та розвиток творчої особистості. 

Заклад освіти у виховній діяльності визначив систему завдань:

– виховання громадянина України, цілісної моральної особистості з

розвинутими гуманістичними рисами, підготовленої до життя в існуючих

соціальних умовах;

– посилення контролю за станом соціального захисту неповнолітніх, охороноюправ учнів школи, у тому числі пільгових категорій;

– формування громадянина-патріота України, підготовленого до життя, з високим рівнем моральності;

–  формування стійких позитивних морально-етичних переконань у дітей;

 – розвиток україномовного освітнього і культурного простору;

– створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей,суспільних та власних інтересів;

– виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я іншихгромадян, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу

життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я;

– організація виховної діяльності через органи учнівського самоврядування.

      Зазначені завдання вирішуються завдяки роботі з реалізації виховних планів роботи класних керівників; навчанню в різноманітних гуртках, секціях при закладі так і в позашкільних, створенню особливого середовища, яке дає дитині можливість пробувати, вибирати і приймати самостійні рішення; усвідомленню педагогічної ідеї, що головною цінністю є дитина, а головним критерієм виховання є особистість випускника; співпраці з громадськимиорганізаціями.

У школі створена і діє рада з профілактики правопорушень. Проведено два засідання.  Постійно ведеться робота з попередження расизму, виховання толерантного відношення до людей. На засіданнях Ради розглядались випадки порушення  поведінки учнями, схильними  до порушень  дисципліни, пропусків занять без поважних причин.

Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, вивчають характер та  прояви особистості учнів, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі.

        Методичним супроводженням виховної роботи в навчальному закладі є засідання методичного об’єднання класних керівників 1-11 класів, виступи класних керівників на педагогічних радах, нарадах при директорі, оперативних нарадах при заступнику директора з виховної роботи. На засіданнях методичного об’єднання класних керівників 1-11 класів  головна увага приділялася проблемі творчого підходу до виховного процесу в умовах інноваційного розвитку закладу освіти ,виховання в учнів патріотичних та загальнолюдських цінностей, забезпечення злагодженості дій закладу і сім’ї у вихованні учнів,профілактики дитячої безпритульності та бездоглядності, забезпечення умов щодо збереження здоров’я учнів, попередження булінгу та запобігання всім видам дитячого травматизму. У практиці роботи закладу освіти  впроваджуються такі виховні інноваційнітехнології, як інтерактивні методи та форми діяльності, які ставлять за мету не нав’язування правил і норм та примусове їх виконання, а створення умов для осмислення суті моральних правил і норм, їх доцільності, добровільного сприйняття, творчого застосування, набуття досвіду морально-ціннісного ставлення до самого себе, до людей, до навколишнього світу.

      Планування виховної роботи класними керівниками – один із головних

факторів успішного виховного процесу. Класні керівники складають психолого-педагогічні характеристики класу, формують чіткі цілі та завдання роботи з учнями, планують заходи з безпеки життєдіяльності, виховні бесіди, класні години, спортивні заходи, подорожі та екскурсії увідповідності до річного плану роботи закладу освіти.

           Протягом 2021/2022 навчального року класними керівниками та вчителями-предметниками була проведена робота щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді. В рамках національно – патріотичного виховання в школі проводяться виховні години, бесіди, темами яких є:

·    святкування знаменних дат;

·    ознайомлення з історією рідного краю;

·    ознайомлення зі звичаями і традиціями українського народу;

·    знайомство видатними людьми України тощо.

Традиційними є заходи щодо відзначення Дня пам’яті жертв голодоморів, Дня пам’яті героїв Крут, День вшанування учасників бойових дій на територіях інших держав, Дня Героїв Небесної Сотні, інформаційна лінійка, виховні години щодо відзначення Дня Гідності та Свободи, День пам’яті жертв Голокосту, участь в урочистостях з відзначення Дня Пам’яті та Перемоги, уроки мужності до річниці визволення України  від фашистських загарбників, історичні та виховні години (класні керівники 1-11 кл.); зустрічі з воїнами АТО.

      Колективні творчі справи не тільки сприяють формуванню особистості з активною громадянською позицією, а й вчать жити і працювати в колективі, сприяють адаптації до сучасного соціуму, духовно збагачують особистість учня, допомагають у осмисленні життєвих цінностей, у вивченні сучасних реалій життя і перспектив розвитку особистості.

Учнівське самоврядування в закладі освіти – спосіб організації учнівського колективу, що забезпечує комплексний виховний вплив на дітей шляхом залучення їх до усвідомленої та систематичної участі у вирішенні важливих питань особистого життя класу, школи. Тому лідери учнівського самоврядування є ініціатором різноманітних заходів.      Поле дії учнівського самоврядування – забезпечення порядку, організація чергування в школі, класних кімнатах, дозвілля на перервах, проведення загальношкільних лінійок, виставок, контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог, організація роботи щодо збереження шкільного майна, підручників, благоустрою території школи, участь в гуртках, секціях, підготовка та проведення конкурсів, свят.

Приділяється значна увага роботі з батьками. Проводяться загальношкільні батьківські збори (2 рази на семестр), засідання батьківського комітету (2 рази на семестр) та батьківського всеобучу (1 раз на місяць). На засіданнях розглядаються питання успішності та стан відвідування учнями школи,  дотримання правил ,статуту школи, шкільної форми. 

         Головним завданням школи є формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадянською позицією, готової до конкурентного обрання свого місця в житті, тому виховання органічно поєднується з процесом навчання дітей, оволодінням основ наук, багатством національної і світової культури.

          Протягом навчального року, у зв’язку з пандемією COVID 19 та воєнним станом у ІІ семестрі, освітній процес, зокрема  виховна робота проводились  дистанційно.

Класні керівники з учнями, використовуючи додатки Viber, Telegram, ZOOM, MOODLE, Classroom, дотримувались плану виховної роботи, але формат завдань змінено:
1. Замість пропонувати завдання типу реферату, можна зняти відео на певну тему чи зробити фото-колаж, хмари слів або такі популярні меми. Для цього учневі достатньо мати телефон і доступ до Інтернету;
2. Учням пропонували додавати свій матеріал до теми. Це може бути інформація з різних джерел з посиланням, тим самим можна дізнатись які сайти використовуються при навчанні чи просто цікавлять. І в процесі обговорення матеріалу направити увагу дитини на альтернативне джерело або на більш захищенні сайти з перевіреною інформацією;
4. Вчителі додавали посилання на цікаві сайти, он-лайн музеї, картинні галереї, які можуть зацікавити учнів.

На карантині учні проводили час продуктивно та з користю і долучаючи батьків.

Хочеться відмітити різні форми участі учнів у обговореннях: відео, презентації, фото та жваве коментування цікавих тем, роботу над індивідуальними проектами.

               Успіх виховного процесу залежить від стосунків між педагогом і учнем, які повинні будуватися на підставі співдружності і ділового партнерства. Вчитель і учень – рівноправні суб’єкти навчально-виховної діяльності. Тому слід більшу уваги приділяти стимулюванню внутрішньої і зовнішньої активності учнів, їх оптимальної участі в суспільній діяльності у справі виховання.

          Аналіз виховних заходів показує, що виховна робота в школі проводиться на належному рівні. У класах створюються сприятливі умови для інтелектуального, духовного, морально-етичного, фізичного розвитку школярів. Учням надається можливість реалізувати власні творчі здібності в різних видах діяльності: ігровій, фізично-оздоровчій, суспільно-корисній, національно-громадській, навчально-пізнавальній та духовно-етичній. Але у виховній роботі є недоліки. Потребує активізації самостійна робота органів учнівського самоврядування. Потребує більшого контролю відвідування учнями навчальних занять та спізнень на уроки. Класним керівникам слід більше уваги приділяти  вихованню естетичних смаків учнів, їх зовнішньому вигляду, формуванню колективізму, небайдужості, культури поведінки, вмінню виступати перед аудиторією та ін. (особливо під час проведення відкритих виховних заходів). Усе це необхідно для розвитку індивідуальних здібностей дитини, її особистості.

  •  Шкільна бібліотека.

У школі функціонує шкільна бібліотека, яка нараховує: підручників – 5693, художньої літератури,брошур та журналів  23814. Невичерпним джерелом інформації для вчителів слугують періодичні видання, які ми передплачуємо, зокрема газета «Освіта Буковини»  та фахові журнали .

  • Соціальний захист.

Протягом 2021/2022 н.р. не зареєстровано  випадків дитячого травматизму та  випадків невиробничого травматизму серед вчителів. Як бачимо, що ведеться достатня профілактична робота як  збатьками, так і класними керівниками,  з нашими дітьми  та працівниками школи.

Медичне обслуговування учнів школи здійснювалося медичною сестрою Московчук О.В. Учні школи пройшли медичний огляд із лабораторними дослідженнями при Хотинській ЦРЛ згідно графіка. Щомісячно учні 1-11 класів проходили перевірку на педикульоз, про всі випадки повідомлялося в СЕС і проводилося лікування. Проводилося й профілактичне щеплення учнів. Аналіз захворюваності дітей за цей рік такий: ГРВ та інфекційні захворювання – 258 дитини 95,2 –%, шлункові захворювання — 5 – 1,8 %, порушення постави – 1 — 0,4 %. Даний аналіз засвідчує, що здорових повністю дітей надзвичайно мало. Оздоровлено влітку 2022 року — 112 учнів.

Безкоштовним харчуванням охоплено всю початкову школу – це 115 дітей, учні пільгової категорії – 28 учнів. Обіди коштували до 45 грн. Гарячими обідами охоплені всі учні школи.

Звернення громадян здійснювалось відповідно до Закону України «Про звернення громадян». За звітний період звернень від громадян, немає.

Сподіваюсь, що використання запропонованих пріоритетних заходів сприятимуть розвитку компетентностей учнів, покращенню якості освіти; вмотивованості педагогічних працівників та розвитку нашої школи як сучасного закладу освіти.

Щиро вдячний педагогічному колективу за щоденну наполегливу працю, творчість і винахідливість? за вклад кожного у виконання своїх обов’язків. Особливо хочу подякувати адміністрації, своїм заступникам за розуміння, підтримку, творчість, ініціативність, наполегливість. Наша спільна робота адміністрації, педагогів,учнів, батьків дала змогу нашій школі організувати навчально-вховний процес на належному рівні. І все це заради наших дітей, бо діти – то є оцінка нашого життя, його зміст і продовження. Ми повинні їм дати все найкраще, виховати їх добрими, розумними, і щасливими.

Отже, слід зазначити, що проведена робота в закладі освіти в 2021/2022 навчальному році знаходиться на належному рівні. Головна увага

приділялася формуванню громадянина – патріота України, створення умов

для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та

власних інтересів, виховання громадянина з демократичним світоглядом і

культурою, який не порушує прав і свобод людини, виховання в учнів

свідомого ставлення до свого здоров’я, формування належних гігієнічних

навичок і засад здорового способу життя, зміцненню фізичного здоров’я

дітей, розвитку творчих здібностей для задоволення морально-духовних запитів через участь урізноманітних конкурсно-ігрових програмах, святах, фестивалях, створенню сприятливого психологічного мікроклімату, створенню умов для задоволення соціальних проблем – залучення до активної творчої діяльності дітей всіх соціальних груп.

   Основними завданнями 2022/2023 навчального року педагогічний колектив визначає:

1) Забезпечити безперебійний  освітній  процес та охоплення всіх дітей шкільного віку якісним навчанням з урахуванням попиту в освітніх послугах;

2)Створити  умови  для розвитку самомотивації  творчості, інноваційної професійної діяльності  педагогів;

3)Створити для кожної дитини ресурс  її особистісного розвитку в контексті реалізації науково-методичної проблемної  теми .

4)Здійснювати підтримку і педагогічний  супровід  дітей з особливими освітніми  потребами;

5)Підвищити результативність участі в предметних олімпіадах і конкурсі МАН на обласному рівні ;

6) Створити  комфортні  психолого-педагогічні умови для підвищення мотивації школярів для самореалізації та успіху.

7)Налагодити  взаємодію  з батьківською громадськістю щодо мотивації їхніх дітей до  шкільної освіти;

8) Забезпечення дотримання санітарно-гігієнічних вимог навчального закладу.

Шановні учасники зборів. На цьому я закінчую свій звіт.

Тож будьмо завжди разом – школа, сім’я, громадськість. Надіюся на співпрацю. Всім нам зичу, щоб наші діти зростали вільними, толерантними, конкурентоспроможними, компетентними, підготовленими до життєвих випробувань, всесторонньо розвинутими, але найголовніше гарними людьми, здатними допомагати, розуміти, підтримувати. Нехай всім щастить.

Я переконаний, що саме на педагогів покладено високу місію – становлення особистості, інтелектуальне та духовне зростання української нації. Учитель – це доля. Вони самі розвиваються, експериментують, творять заради майбутнього наших дітей.

Дякую усім за плідну роботу у 2021-2022 н.р.

Ми обов’язково вистоїмо, ПЕРЕМОЖЕМО! І повернемося за шкільні парти 1 вересня 2022-2023 навчального року!